ENGLISH&PERSIAN-RAP

جدیدترین تا قدیمی ترین آهنگهای رپ فارسی ( پرشین رپ )

ENGLISH&PERSIAN-RAP

جدیدترین تا قدیمی ترین آهنگهای رپ فارسی ( پرشین رپ )

بد مثل مسابقه !

سلام بکس ..  دوشنبه سومین دوره مسابقه ی رپ اینترنتی انجام شد اما اصلا در حد قابل قبولی نبود این که خیلی ها ایراد گرفتند که مسابقه نظم نداره و هرکی هرکیه ! اما این بی نظمی واقعا تقصیر من نبود شما حساب کنید وقتی 14 نفر برای مسابقه ثبت نام کنند و فقط 6 نفر روز مسابقه بیان این یعنی همه ی برنامه مسابقه که هفته پیش اعلام شد کشکه !! تازه کار اونجایی خرابتر شد که 2 نفر از این حاظران هم به دلیل خرابی وویسشون نتونستن شرکت کنند ! آیا این بی نظمی تقصیره منه ؟؟ به هر حال از دوستانی که شرکت کردند ممنونم اما باور کنید هیچ دوره ای اینجوری نبود دوره ی اول ما خیلی خیلی کم بودیم اما اونهایی که باید میومدند اومدند و بد قولی نکردند دوره دوم هم تقریبا خوب بود اما دوره سوم که قرار بود از همه ی دوره شرکت کننده های بیشتری داشته باشه به کلی خراب شد و در کنار این ها یک مشکل اساسی که از دوره اول هم بوده این که باز هم عده ای ار دوستان شرکت کننده ها را بوت می کردند !!  این هم تقصیره من نیست ! من باید چی کار می کردم ؟؟ به هر حال امیدوارم دوره های بعدی اینترنتی نشه یعنی رو در رو تو یه مکان !! ( البته نه اون مکان ) چون هم اینجوری بی نظمی تقصیره من نمی یوفته هم بهتر برگزار می شه من باز هم از دوستانی مثل Game overو سادیسم و big bang ( رپ بوی ) و HJ ممنونم که دست کم شرکت کردند منم که سابقه ی مدیرین توی کلوپهای نیویورک رو ندارم که مطمئنا توی برگزاری مسابقه ایرادهایی از منم بوده به هر حال توی این دوره game over– سادیسم – big bang( رپ بوی ) و HD به ترتیب اول تا چهارم شدند 10 نفر دیگه هم که اصلا شرکت نکردند  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد